View Single Post
  #787 (permalink)  
Old 10-17-2007, 03:06 PM
OCBuckWife's Avatar
OCBuckWife OCBuckWife is offline
An evil monkey lives in my closet!

BP Donor

Bank: 0.00
Total Points: 1,976,073.56
OCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and Hayes
OCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and HayesOCBuckWife is beyond Tressel and Hayes
Quote:
Originally Posted by visaliabuck View Post
Thanks.....I see you guys are in OC....My parents live in San Juan capo...I went to HS in Costa Mesa....Small world
I moved here to SoCal only about 7 years ago. My husband, OCBucksfan, has lived here since he was 8 but was born in Ohio. I think he went to HS over in Westminster.
Reply With Quote

Page generated in 0.10209 seconds with 9 queries