This site is supported by the advertisements on it, please disable your AdBlocker so we can continue to provide you with the quality content you expect.
  1. Follow us on Twitter @buckeyeplanet and @bp_recruiting, like us on Facebook! Enjoy a post or article, recommend it to others! BP is only as strong as its community, and we only promote by word of mouth, so share away!
    Dismiss Notice
  2. Consider registering! Fewer and higher quality ads, no emails you don't want, access to all the forums, download game torrents, private messages, polls, Sportsbook, etc. Even if you just want to lurk, there are a lot of good reasons to register!
    Dismiss Notice

2018 Week 6 CFB Open Thread

Discussion in '2018 Football Season Capsule' started by Dryden, Oct 2, 2018.

  1. TooTallMenardo

    TooTallMenardo “Big-time players step up in big-time games.” '17 Bowl Pick Em Champ

    Yikes! You’re throwing it to the wrong team, Cal!

    Cal INT. Arizona ball inside Cal’s 30. Better just run the ball now...
     
    scarletmike likes this.
  2. scarletmike

    scarletmike Researching the Magic!

    There's gotta be another turnover coming...please.
     
    TooTallMenardo likes this.
  3. TooTallMenardo

    TooTallMenardo “Big-time players step up in big-time games.” '17 Bowl Pick Em Champ

    I got 29-28 Khabib after 3 rounds.
     
    Jake and scarletmike like this.
  4. TooTallMenardo

    TooTallMenardo “Big-time players step up in big-time games.” '17 Bowl Pick Em Champ

    A Tate INT would’ve been PHENOMENAL there. But we’ll gladly accept a FG.
     
    scarletmike likes this.
  5. scarletmike

    scarletmike Researching the Magic!

  6. TooTallMenardo

    TooTallMenardo “Big-time players step up in big-time games.” '17 Bowl Pick Em Champ

    No one wants this game! Arizona leaves the door open!

    17-14 Arizona
     
    scarletmike likes this.
  7. scarletmike

    scarletmike Researching the Magic!

    Tree QB gets sacked, hard! :lol:
     
    TooTallMenardo likes this.
  8. TooTallMenardo

    TooTallMenardo “Big-time players step up in big-time games.” '17 Bowl Pick Em Champ

    Nurmagomedov dominating the ground game in Round 4 and Khabib sinks in the RNC and it is all over!

    Holy fuck! And a fight breaks out outside the ring between Connor’s crew and Khabib! This shit is outta control!

    WTF! :lol:
     
    brodybuck21 and scarletmike like this.
  9. TooTallMenardo

    TooTallMenardo “Big-time players step up in big-time games.” '17 Bowl Pick Em Champ

    And Cal fumbles. Arizona ball.

    This game is truly awful!
     
    Fungo Squiggly and scarletmike like this.
  10. scarletmike

    scarletmike Researching the Magic!

    PAC12 After Dark is really bringing it tonight.

    Tree/Utes is getting a bit boring, though. Pace has slowed down a bit.
     
    TooTallMenardo likes this.
  11. TooTallMenardo

    TooTallMenardo “Big-time players step up in big-time games.” '17 Bowl Pick Em Champ

    Wow! That was truly a disgraceful finish to that fight.
     
    OregonBuckeye likes this.
  12. scarletmike

    scarletmike Researching the Magic!

    And right after I say that, Utes score a long TD. :lol:
     
    TooTallMenardo likes this.
  13. TooTallMenardo

    TooTallMenardo “Big-time players step up in big-time games.” '17 Bowl Pick Em Champ

    Arizona with nothing on offense.. back to Cal it goes. :lol:
     
    scarletmike likes this.
  14. scarletmike

    scarletmike Researching the Magic!

    7:12 for Stanford to get back to playing Stanford Football.


    Spoiler alert, it ain't happening.
     
    TooTallMenardo likes this.
  15. TooTallMenardo

    TooTallMenardo “Big-time players step up in big-time games.” '17 Bowl Pick Em Champ

    Arizona pick 6...

    6 turnovers in the second half between the two teams. :rofl: Yuk.
     

Share This Page