1. The 2014 Spring Drive is underway! Get yer banners and crazy ยค currency!
  2. Follow us on Twitter and retweet to your friends... @buckeyeplanet
  3. Until our search engine is fully operational, just precede any search term in Google with "site:buckeyeplanet.com"! For example: site:buckeyeplanet.com Ryan Hamby
  4. Consider registering! Fewer and higher quality ads, no emails you don't want, access to all the forums, download game torrents, private messages, polls, Sportsbook, etc. Even if you just want to lurk, there are a lot of good reasons to register!

NY Jets +2.5 at Tenn (ov/un 42.5) Mon 8:40

Discussion in 'Professional Football' started by BB73, Dec 13, 2012.

  1. Mike80

    Mike80 make it happen

    All we were missing was a San Diego - Arizona game and a Cleveland - Detroit just to really torpedo the NFL.....

    BTW only two of the worst 10 teams are in the NFC. The AFC really really really sucks this year.
  2. scarletandgrey

    scarletandgrey Cleverly disguised as a responsible adult!

    I really hope that Sanchez is in the unemployment line before the end of the week!
  3. cincibuck

    cincibuck Like a deer in the headlights... then and now.

    I kinda like him with the Jets, I'd love him if he were with the Cowboys.

    PS, like the fact that he went to USC. Would love it if he'd gone to Notre Dame.
  4. NJ-Buckeye

    NJ-Buckeye Moderator Staff Member

    Tebow was 0-1 throwing and his QB rating was better than Sanchez
  5. Bucklion

    Bucklion Throwback Staff Member

    And to think the Browns could have had him...in the words of the Indians, "What if?" :lol:
  6. cincibuck

    cincibuck Like a deer in the headlights... then and now.

    Two words: Rocky Colivito
  7. alexhortdog95

    alexhortdog95 They earned em back!

    Will holding a clipboard do? The Jets couldn't get rid of Dirty Sanchez if they wanted to - there's 8 million reasons why.

    Hmm....looks like this guy was right (unfortunately):

    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=UcGCMZKniks"]Pete Carroll unhappy about Mark Sanchez leaving USC for NFL - YouTube[/ame]

    WTF?!? What is up with Tebow? Why did they even bring him there?
    Last edited: Dec 18, 2012

Share This Page